Sensory Marketing | Αισθητηριακό μάρκετινγκ
Έχουν τα αρώματα σημασία για το ξενοδοχείο σας;
Ως ιδιοκτήτης ή διαχειριστής ενός τουριστικού καταλύματος, γνωρίζετε ότι η δημιουργία μιας φιλόξενης και οικείας ατμόσφαιρας είναι το κλειδί για την προσέλκυση και τη διατήρηση των επισκεπτών. Έχετε όμως σκεφτεί το ρόλο που παίζει το άρωμα σε αυτή την εμπειρία;
Το άρωμα είναι ένα ισχυρό εργαλείο στο αισθητηριακό μάρκετινγκ που μπορεί να βελτιώσει σημαντικά τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη, από τη στιγμή που περνούν την πόρτα του καταλύματος μέχρι τη στιγμή που κάνουν check out.
Η όσφρησή μας είναι στενά συνδεδεμένη με τα συναισθήματα και τις αναμνήσεις μας. Ένα συγκεκριμένο άρωμα μπορεί να προκαλέσει θετικά συναισθήματα, να δημιουργήσει μια αίσθηση χαλάρωσης και ακόμη και να προκαλέσει αναμνήσεις προηγούμενων εμπειριών. Χρησιμοποιώντας στρατηγικά το άρωμα στο ξενοδοχείο σας, μπορείτε να δημιουργήσετε μια φιλόξενη και αξέχαστη εμπειρία για τους καλεσμένους σας που θα συνδέσουν με το κατάλυμά σας.
Κεριά ή Αρωματικά Χώρου;
Όταν πρόκειται να προσθέσετε άρωμα στο ξενοδοχείο σας, υπάρχουν δύο δημοφιλείς επιλογές: Κεριά & Αρωματικά Χώρου.
Τα κεριά είναι μια κλασική επιλογή που μπορούν να προσθέσουν ζεστασιά και ατμόσφαιρα σε έναν χώρο. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν ένα χαρακτηριστικό άρωμα που θα θυμούνται οι επισκέπτες και διατίθενται σε διάφορα μεγέθη και στυλ για να ταιριάζουν σε κάθε διακόσμηση. Ωστόσο, τα κεριά απαιτούν ανοιχτή φλόγα και πρέπει να παρακολουθούνται και να αντικαθίστανται τακτικά.
Τα αρωματικά χώρου προσφέρουν ένα σταθερό και ομοιόμορφο άρωμα στο χώρο. Διατίθενται επίσης σε μια ποικιλία από αρώματα και στυλ για να ταιριάζουν σε κάθε διακόσμηση. Επίσης, μπορείτε να επιλέξετε μεγάλα αρωματικά χώρου που διαρκούν έως ένα έτος.
Αφού αποφασίσετε εάν θα χρησιμοποιήσετε κεριά, αρωματικά χώρου ή το συνδυασμό τους στο lobby του καταλύματος, στη reception και στα δωμάτια, είναι σημαντικό να επιλέξετε το κατάλληλο άρωμα για το ξενοδοχείο σας. Το άρωμα πρέπει να αντικατοπτρίζει την επωνυμία σας και την εμπειρία που θέλετε να δημιουργήσετε για τους καλεσμένους σας.
Ένα παραθαλάσσιο ξενοδοχείο μπορεί να επιλέξει ένα άρωμα που παραπέμπει στον ωκεανό (πχ Ocean Wave) ενώ ένα πολυτελές ξενοδοχείο μπορεί να επιλέξει ένα άρωμα που είναι πιο εκλεπτυσμένο (πχ Black Orchid, Poetic Vanilla, Musk). Επιπλέον, σκεφτείτε την επίδραση του αρώματος στη συμπεριφορά των επισκεπτών. Μελέτες έχουν δείξει ότι ορισμένα αρώματα μπορούν να βελτιώσουν τη διάθεση, να αυξήσουν τη χαλάρωση και ακόμη και να ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να ξοδεύουν περισσότερο χρόνο και χρήμα στο ξενοδοχείο σας.
Για παράδειγμα, η λεβάντα έχει αποδειχθεί ότι προάγει τη χαλάρωση, ενώ τα αρώματα εσπεριδοειδών μπορούν να προάγουν μια αίσθηση ενέργειας και αναζωογόνησης.
Η ενσωμάτωση αρώματος στο ξενοδοχείο σας είναι ένας απλός αλλά ισχυρός τρόπος για να βελτιώσετε τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη. Επιλέγοντας το σωστό άρωμα, μπορείτε να δημιουργήσετε μια φιλόξενη και αξέχαστη ατμόσφαιρα που οι επισκέπτες θα συνδέσουν με την επωνυμία σας.
Welcome Gifts | Δώρα Καλωσορίσματος
Γιατί τα δώρα καλωσορίσματος σε ένα τουριστικό κατάλυμα έχουν σημασία;
Η δημιουργία μιας εξαιρετικής εμπειρίας στον επισκέπτη είναι το κλειδί για την προσέλκυση και τη διατήρηση πελατών. Ένας τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να προσφέρετε ένα δώρο καλωσορίσματος στους καλεσμένους σας κατά την άφιξή τους. Ένα μικρό δείγμα ευγνωμοσύνης μπορεί να συμβάλει πολύ στο να κάνει τους επισκέπτες να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν και να προσθέσει πόντους στην εμπειρία της διαμονής τους.
Ένα δώρο καλωσορίσματος είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε μια θετική πρώτη εντύπωση με τους καλεσμένους σας. Δείχνει ότι θέλετε να κάνετε τη διαμονή τους όσο το δυνατόν πιο άνετη.
Ένα προσεγμένο δώρο, όπως ένα κερί ή ένα αρωματικό χώρου μπορεί να σας βοηθήσει στη σύνδεση της μνήμης και των αρωμάτων, καθώς και να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να αφήσουν θετικές κριτικές και να προτείνουν το ξενοδοχείο σας σε άλλους.
Η προσφορά ενός δώρου καλωσορίσματος μπορεί επίσης να ενθαρρύνει τους επισκέπτες να επιστρέψουν στο ξενοδοχείο σας στο μέλλον. Παρέχοντας μια αξέχαστη εμπειρία, οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να θυμούνται το ξενοδοχείο σας και να επιλέξουν να μείνουν στο τουριστικό σας κατάλυμα ξανά στο μέλλον.
Ένα δώρο καλωσορίσματος είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσθέσετε μια προσωπική πινελιά στη διαμονή ενός επισκέπτη. Προσαρμόζοντας το δώρο στα ενδιαφέροντα του επισκέπτη, μπορείτε να τους κάνετε να νιώσουν πραγματικά ευπρόσδεκτοι.
Μπορεί να είναι μια μικρή αλλά ουσιαστική χειρονομία που κάνει έναν επισκέπτη να νιώθει σαν στο σπίτι του. Επιπλέον, θα μπορούσε το δώρο να έχει μία πινελιά ανάμνησης από τα χαρακτηριστικά του τόπου του καταλύματος, όπως αρώματα της θάλασσας, labels με τις αγαπημένες παραλίες και άλλα.
Σημαντική είναι επίσης η παρουσίαση του δώρου, καθώς ένα δώρο σε μία όμορφη συσκευασία μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο. Συνολικά, η προσφορά ενός δώρου καλωσορίσματος (welcome gift) είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσετε μια θετική και αξέχαστη εμπειρία στον επισκέπτη.
ΜΑΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΗΚΑΝ
est 2020